Polityka Prywatności
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzanie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem danych osobowych (oraz dane kontaktowe w sprawie danych
osobowych) jest:
Kamil Kokruz, ul. Sobieszowska 20A, 58-560 Jelenia Góra, NIP: 6112800134, REGON: 382695026, [email protected], tel. 731 836 664
zwany również „Administratorem”.
2. Kategorie/zakres danych jakie może przetwarzać Administrator:
– dane identyfikacyjne jak imię, nazwisko, numer telefonu, pesel, nip, dane kontaktowe oraz
korespondencyjne – adres email, adresy zamieszkania, dane rachunku bankowego np. w przypadku
otrzymania płatności przelewem, dane dotyczące zawartych umów zgodnie z ich wypełnieniem –
np. dane dowodu osobistego lub dane paszportu, dane identyfikacyjne lokali, działek i gruntów –
w związku z wykonywanymi usługami, dane dotyczące aktywności na naszych stronach (w tym
zapisywane w cookies), dane otrzymane przez formularz kontaktowy, dane z monitoringu wizyjnego
na terenie prowadzonej działalności
3. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna ich
przetwarzania:
– w celu wykonania zawartych umów (podstawa art. 6 ust 1 lit. b RODO)
– w celach archiwalnych (dowodowych) co jest realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu
dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów,
ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (lit. b art. wcześniej
wskazanego)
– w celu udokumentowania wykonywanej usługi (na podstawie przepisów prawa podatkowego,
celnego, rachunkowego – lit.c art. wcześniej wskazanego).
– w celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania i monitorowania strony Internetowej
Administratora i usług współdziałających (w tym świadczonych drogą elektroniczną).
4. Odbiorcy danych:
W zależności od celu przetwarzania Twoje dane mogą być przekazywane:
– podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora m.in. usługi rachunkowe,
usługi IT, usługi informacji gospodarczych, kancelarie prawne i firmy windykacyjne, usługi
analityczne, dostawcy usług w zakresie usług pocztowych, kurierskich, hostingowych, dostawcy
usług płatniczych – na podstawie umów z tymi podmiotami, organy państwowe na podstawie
przepisów prawa. Z uwagi na monitorowanie i korzystanie ze statystyk oraz usług Google, Twoje
dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu
o odpowiednie zabezpieczenia prawne zatwierdzone przez Komisję Europejską. Polityka prywatności
firmy Google dostępna jest na stronach https://policies.google.com/technologies/partnersites?
hl=pl. Z uwagi na korzystanie z wtyczek społecznościowych – Facebook dostarczane przez
Facebook, Menlo Park, California USA – szczegóły polityki prywatności https://plpl.
facebook.com/about/privacy/. Do wyświetlania reklam (jeśli jest aktywna) używana jest sieć
reklamowa Tradedoubler – polityka dostępna tutaj: https://www.tradedoubler.com/pl/privacypolicy/
5. Okres przechowywania:
Twoje dane będą przetwarzane i przechowywane przez Administratora przez okres wynikający z
biegu ogólnych terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń lub inny okres wymagany przez
powszechnie obowiązujące przepisy prawa. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie – będą
przetwarzane do czasu ustania celu wskazanego w zgodzie bądź do czasu wycofania zgody.
6. Pouczenie o przysługujących Ci prawach:
– prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz wykonania ich kopii, prawo do przenoszenia
– prawo do sprostowania / poprawiania swoich danych osobowych w każdym momencie
– prawo do usunięcia danych / ograniczenia przetwarzania danych (w takim przypadku przestaniemy
je przetwarzać chyba, że wykażemy prawne podstawy, które będą nadrzędne wobec Twoich praw
lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
W powyższym przypadku oczywiście poinformujemy Cię o tym fakcie wyjaśniając przyczynę.
– prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
– prawo do cofnięcia zgody, które może być zrealizowane poprzez kontakt do siedziby firmy
– prawo do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uznasz, że
przetwarzane dane naruszają przepisy RODO
Dane udostępnione przez Ciebie, dane na podstawie dokumentów, dane ze strony internetowej
Administratora (w tym pliki cookies). W przypadku cofnięcia zgody nie wpłynie to na legalność
przetwarzania przed jej cofnięciem.